Autor |
Filtr |
Ondragam
Člen

Příspěvků: 214
Založen: 05.08.09 |
|
Je možné filtr(tedu tu vlnu) nějak vyprat, vyčistit, vyvařit, vymáchat atd.. Abych měl jistotu, že je čistej a pak ho teprve zamontovat? Jinak-jak ho ošetřujete? Lejete tam M2T, benzín, směs benzínu a oleje, nějakej olej ve spreji nebo co? |
|
Autor |
RE: Filtr |
Anacron
Hlavní Administrátor

Příspěvků: 416
Bydliště: Tišnov
Založen: 06.08.07 |
|
Jestli myslíš vzduchový filtr tak si tam pořiď tu drátěnku a ta se dá prát a jestli palivový tak si kup za 20,- nový. |
|
Autor |
RE: Filtr |
Ondragam
Člen

Příspěvků: 214
Založen: 05.08.09 |
|
Samozřejmě, že vzducháč. Drátěnka tam jako je, v návodu je navlhčovat olejem, ale asi jsem to přehnal. Co já vím, nedá se třeba vařit v octu jak karbec nebo něco podobného. |
|
Autor |
RE: Filtr |
Ondragam
Člen

Příspěvků: 214
Založen: 05.08.09 |
|
Tak já jsem to udělal stejkací a divím se, proč se dusí..... Vyperu, stříknu uvidím.. |
|
Autor |
RE: Filtr |
T505
Člen

Příspěvků: 557
Bydliště: Brno
Založen: 14.08.07 |
|
No myslím aji kdyby to z těch drátěnek teklo sebevíc tak nanejvíš za dva dny je ti vyteklý i s airboxu, a ty tady ten problém řešíš už 14dní, jednoduše ti tam de moc paliva, ale pro klid duše skus chvilu jezdit bez těch drátěnek a uvidíš jestli nastane změna.
TATRAN S125b |
|
Autor |
RE: Filtr |
matei
Hlavní Administrátor

Příspěvků: 369
Bydliště: Košice
Založen: 27.09.07 |
|
Filter podľa mňa nemôže byť problém. Z toho čo píšeš to vychádza skôr na chudobnú zmes pri štartovaní. Chudobná na zapálenie, ale benzínu je tam dosť na zahádzanie sviečky pri dlhšom točení. Pokiaľ máš karburátor so sýtičom, skús ho rozchodiť, presne na toto sýtič slúži. Iná možnosť je otočiť nasávanie na filtri smerom dopredu a môžeš použiť pri štartovaní rovnakú fintu ako bez filtra. |
|
Autor |
RE: Filtr |
ALBI
Člen

Příspěvků: 47
Bydliště: Silůvky
Založen: 12.12.19 |
|
Ahoj ,taky vám vytéká z filtrbboxu olej a kape vám na zadní kyvku. Je to normal, nebo je někde chybka? |
|
Autor |
RE: Filtr |
uda
Hlavní Administrátor

Příspěvků: 1775
Bydliště: Měrotín u Litovle
Založen: 23.08.07 |
|
No s tímto problémem jsem se u svého Manetu ještě nesetkal. Při pulzním sání dvoutaktního motoru se část směsi se vzduchem může dostat do sání, ale motor by si ji měl vzápětí nasát zpět. Pokud je té směsi mnoho, může to ukazovat na dvě věci! Buď je špatně nastavený karburátor a směs je moc bohatá a nebo je slabý spodní tlak a motor tzv plive směs do sání. Jakou máš spotřebu? Jde motor lehce nastartovat? Kdy naposled jsi čistil filtr? 
Už mám Manety dva heč!! |
|
Autor |
RE: Filtr |
ALBI
Člen

Příspěvků: 47
Bydliště: Silůvky
Založen: 12.12.19 |
|
Karburátor je nastavený dobře, startuje na -brnknutí -kupodivu, filtr je čistý, spotřeba malá -nevím.
Ale zjistil jsem úplně špatně nastavené zapalování - nechápu ,že to jelo a startovalo, nejel víc než
50 ! Až to nastavím a projedu - po neděli ,dám vědět |
|
Autor |
RE: Filtr |
ALBI
Člen

Příspěvků: 47
Bydliště: Silůvky
Založen: 12.12.19 |
|
Tak záhada je objasněna,seřídil jsem zapalování. Startuje, jede už rychle, spotřeba cca 1.5l na
53km,olej z filtrboxu přestal kapat. Člověk co mi dělal motor, tvrdil že zapalování je seřízeno,
startovalo to a jelo, ikdyž málo,tak jsem věřil, důvěřuj ,ale prověřuj |
|
Autor |
RE: Filtr |
uda
Hlavní Administrátor

Příspěvků: 1775
Bydliště: Měrotín u Litovle
Založen: 23.08.07 |
|
Tak to je dobrá zpráva! On Manet je na zapalko dost háklivej a člověk si musí uvědomit, že se ten motor otáčí doleva a ne doprava 
Už mám Manety dva heč!! |
|